full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

Archiwum prasowe

2014

„Polska stolarka otworowa 2013-2014” Builder, kwiecień 2014 r
Miłe dobrego początki” Profiokno, 2/ 2013 r
„Warto patrzeć w przyszłość? Prognozy i foresight w branży budowlanej” Materiały Budowlane, kwiecień 2014 r

2013

„Niekorzystna sytuacja” Profiokno, 3/ 2013 r
„Infrastruktura transportu w ujęciu statystycznym” Infrastruktura, grudzień 2013 r
„Czekając na lepsze czasy…” Profiokno, 2/ 2013 r
„Spadek liczby nowych inwestycji – Firmywykonujące prace wykończeniowe i dekarskie muszą postawić na klientów remontujących nieruchomości.” Fachowy Wykonawca, wrzesień 2013 r
„Budowlańca zatrudnię – analiza ogłoszeń o pracę w budownictwie” Fachowy Wykonawca, lipiec 2013 r
„Z roku na rok… gorzej?” Niepomyślne prognozy dla mieszkaniówki Profiokno, 1/2013
„Polskie okna podbiły Europę” Rzeczpospolita, 07 marca 2013
„…Energooszczędne Pasywne Zrównoważone… Nowa era budownictwa w Polsce wchodzi w życie” Fachowy Wykonawca , marzec 2013 r
„Polska stolarką stoi” Builder, marzec 2013
„Polskie okna i drzwi w Europie” Builder, marzec 2013

2012

„Hamulec wciąż włączony” Profiokno, nr 3/2012
„Mniej czasem znaczy więcej; Analiza obecnej sytuacji kobiet w polskim biznesie” Perły polskiego biznesu, Gazeta Finansowa, 7-13 grudnia 2012
„Szkolenia – Akademia Budownictwa” Fundusze Europejskie dla Mazowsza, Nr 4/2012
„Debata” Builder, grudzień 2012
„Skuteczna informacja” Forum Branżowe, lipiec 2012
„Sieci sklepów budowlanych podbijają gminy i miasta powiatowe  ” Dziennik Gazeta Prawna, 13 kwietnia 2012 r.
„Prace remontowe pod lupą ASM” Fachowy Wykonawca
„Mieszkaniówka zaskakuje dynamiką  ” Profiokno , nr 1/2012 r.
„Stolarka okienna wzięta w obroty ” Builder , marzec 2012 r.
„Nagrodzeni za dobrą pracę ” Powiatowe Życie Kutna , 8 marca 2012 r.
„Wyróżnienie dla firmy ASM ” Dziennik Łódzki  , 27 luty 2012 r.
„Plastik wygrywa z drewnem” Puls Biznesu , 7 luty 2012 r.
 

2011

„Odwilż na koniec roku  ”       Profiokno, 4/2011
„Budowlanka w e-commerce ”       Świat szkła, grudzień 2011
„Hurtownicy walczą o klientów”       Puls Biznesu
„Drożeje budowa domu”       Puls Biznesu
„Zastój w mieszkaniówce ”       Profiokno, 3/2011
„Popyt ożywi się w przyszłym roku”       Puls Biznesu, 16 sierpnia 2011
„Materiały termoizolacyjne, preferencje wykonawców”       Builder , lipiec2011
„Ruszyła maszyna powoli, ospale…”       Profiokno, 2/2011
„Perfectly healthy and comfortable building”       The Parliament Magazine  , 18 july 2011
„Kongres za zamnkniętymi drzwiami”       Świat szkła , maj 2011
„Ciężkie czasy już za nami?”       Profiokno, 1/2011
„Co tam, Panie, w budownictwie? Budowlanka po  trzecim kwartale – wieści z rynku”       Poznański Magazyn Targowy, styczeń 2011

2010

„Mieszkaniówka nie zaskakuje”       Profiokno,  4/2010
„Budynek „idealny” ”       Granty Europejskie, listopad 2010
„Konkursy dla budownictwa” Granty Europejskie, listopad 2010
„Budowlana marka roku 2009 Fachowy Wykonawca, 7-8/2010
„Europejski Kongres Gospodarczy 2010, Nie tylko debaty”    Wirtualny Nowy Przemysł, lipiec/sierpień 2010
19,8%  sklepów internetowych specjalizuje  się w sprzedaży produktów związanych z kategorią dom i ogród„Builder,  sierpień 2010
„Najnowszy raport „Profilowanie wykonawców””Builder,  sierpień 2010
„Budowlańcy poszukiwani A.D. 2010″Builder,  lipiec 2010
„Budowlańcy poszukiwani A.D. 2010 – analiza ogłoszeń o pracę”          ArCADia Press, 2/2010
„ASM Kutno laureatem ”Powiatowe życie Kutna, Nr12/288 2010
„Budowlańcy pilnie poszukiwani  ”Fachowy Wykonawca, 5-6/2010
„Znów się buduje ale nie wszystko ”Puls Biznesu b2b, 5/2010
„Łatwiej o pracę w budownictwie ”Puls Biznesu, maj 2010
„Rynek materiałów budowlanych    ”Forum Branżowe,  kwiecień 2010
„Przełamanie kryzysu?   ”Builder,  marzec 2010
„Styczeń droższy niź kryzys    ”Profiokno,  2/2010
„Budownictwo inzynieryjne – jaka jest kondycja sektora ”ArCADia Press,  1/2010
„Budowlańcy powoli wychodzą z dołka  ”Gazeta na Budmę,  styczeń 2010

2009

„Montoring Rynku Budowlanego 2009  ” Builder,  grudzień 2009
„Marka robi różnicę ”; „Aluplast Budowlaną Marką Roku 2008″     Profiokno,  1/2009
„Porozmawiajmy o kondycji branży – Monitoring Rynku Budowlanego 2009 ” ArCADia Press,  1/2009
„Polska budowlanka w krysysie? ” Builder,  marzec 2009
„Raport „Media na runku budowlanym” Jak skutecznie dotrzec do osób z branży budowlanej ” Marketing Budowlany,  styczeń 2009

2008

„Konkursowo  na Budmie”Fakty. Magazyn  Gospodarczy,  maj/czerwiec 2008
„Budownictwo  w 2008 roku”Forum Branżowe,  maj 2008r.
,,Zmierzyć  satysfakcję”    Forum Branżowe,  lipiec 2008r.
„Kadry  techniczne bez rezerw”Muratorplus.pl,  lipiec 2008-08-07
„Budownictwo  Inżynieryjne w kontekście przygotowań do Euro 2012”Budownictwo  Przemysłowe, 2008r.
„Kondycja  Budownictwa w Polsce” Budownictwo  Przemysłowe, 2008r.
,,Media na rynku budowlanym… ”    Tekst zamieszczony został na portalu:   budnet.pl; cytowany na: www.egospodarka.pl; www.mieszkaniowy.com.pl;
,,Budownictwo w 2007 roku.”  Tekst zamieszczony został na portalu:   www.egospodarka.pl; cytowany na: www.budnet.pl; www.budowlany.pl; www.oknoidrzwi.pl; www.biznespolska.pl; www.4budowlani.pl; www.muratorplus.pl; www.wykladziny.pl; www.kongresbudownictwa.pl
,,Budownictwo w 2007 roku – podsumowanie ”TWORZYWA SZTUCZNE i Chemia, Nr 1, styczeń/Luty 2008r.
 

2007

,,Rozwój i prognozy rynku budowlanego 2000-2012 ”XIII Kongres Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości, Biuletyn Kongresowy, Warszawa . 23 listopada 2007
,,Raport ASM podsumowujący rok 2006 w budownictwie przygotowany      z okazji XVIII Walnego Zgromadzenia Związku Banków Polskich ”Kwartalnik Finansowanie   Nieruchomości Nr 1, kwiecień 2007r.
,,Cieszmy się z boomu, pamiętajmy o problemach ”Miesięcznik Gospodarczy NOWY PRZEMYSŁ Nr 11, Listopad 2007r.
,,Opłacalne innowacje”  BUILDER październik 2007r.
„Budownictwo na Fali”    Miesięcznik  Gospodarczy NOWY PRZEMYSŁ Lipiec/Sierpień 2007
„Pozycja firm i marek stolarki okiennej w  tradycyjnych kanałach dystrybucji”Miesięcznik ŚWIAT SZKŁA, Lipiec/Sierpień  2007-08-17
„Hipokrates na walizkach”    www.jobMed.pl,  01.06.2007r.
„Kobieta Pracująca…” na (nie)przyjaznym  rynku pracy.    Bankier.pl i CopetitiveSkills.pl; 09.08.2007
„Kariera pieniądze sukces, a kiedy dziecko?”    Dziennik  on line; 12.03.2007
„Czy kobiety powinny pracować?”    Artykuł  na Mediarun
„Dyskryminacja na rynku pracy”    Portal  HRK
„Kobiety na (nie)przyjaznym rynku pracy”    Wirtualna  Polska, 25.04.2007r.
„Kobiety pracujące i ich kwalifikacje  zawodowe”    Portal  Mediarun
„Matka Polka czy Kobieta Pracująca? Kim  jest dzisiejsza bizneswoman?”    Gazeta.praca.pl;  11.04.2007r.
„Mieszkań szukamy w prasie”    Portal  Mediarun
„Opieka nad dziećmi utrudnia kobietom  zdobycie pracy”    Wirtualna  Polska; 07.03.2007r.
„Kobieta zaradna, kobieta aktywna –  normalna kobieta.”    Bezrobocie.org.pl
„Turyści nic o nas nie wiedzą”    Gazeta.pl  i Gazeta Wyborcza, 12.07.2007r.
„Bezpieczeństwo ludzi i przyrody  „Builder 08 2007
„Innowacje w budownictwie „Builder 07 2007
„Pomiędzy nauką a przemysłem „Builder 06 2007
„Polska Platforma Technologiczna Budownictwa „Wiadomości Projektanta Budownictwa 3(194) 2007
Kiedy domy o wysokim IQ      Budownictwo w Polsce jest mocno „zapóźnione technologicznie…
 

2006

„Malo nas do pieczenia chleba”Nowa Trybuna Opolska; 25.09.2006r.
„Nowe mozliwosci na rynku pracy”Dziennik Baltycki 17 07 06r.
„Badaja Sluzbe Zdrowia”31 08 06r.Echo miasta
Polacy chwytaja za pedzelNiemal co druga polska rodzina planuje remont domu lub mieszkania…
Raport o zamianie rólArtykul zawiera informacje o projekcie: „Kobieta Pracujaca…”Polityka, 10 czerwca 2006 r.
Artykul zawiera informacje o projekcie Wiedza PlusZamieszczony zostal w Dodatku Gielda PracyDziennik Zachodni, 05.07.2006 r.
Artykul zawiera informacje o projekcie Wiedza PlusZamieszczony zostal w Dodatku Gielda PracyDziennik Zachodni, 20.03.2006 r.

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..