full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

ICT professional societies in Europe

“Role and impact of professional and scientific societies in ICT research, education and innovation”

(SMART 2009/0061)

www.ictsocieties.org

Projekt realizowany jest od maja 2010 r. do marca 2011 r., na zlecenie Komisji Europejskiej, Dyrekcji ds. Społeczeństwa Informacyjnego i Mediów (Directorate – General for Information Society and Media).

Celem projektu jest analiza kondycji stowarzyszeń ICT działających w Europie oraz w efekcie opracowanie strategii rozwoju stowarzyszeń ICT w Europie tak aby były bardziej konkurencyjne i w większym stopniu przyczyniały się do rozwoju edukacji, wiedzy i nauki.

Zrealizowanie zakresu badania wymaga zastosowania rozbudowanego i trzyetapowego schematu metodologicznego: diagnoza, prognoza oraz strategie.

PROJEKT PODZIELONY JEST NA 5 ZADAŃ:

Zadanie 1. Stworzenie bazy istniejących w Europie (EU27) naukowych/zawodowych stowarzyszeń działających w obszarze ICT. Analiza danych uzyskanych z inwentarza.

Zadanie 2. W celu oceny rzeczywistego wkładu stowarzyszeń ICT do rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy w zakresie promowania umiejętności ICT B&R, rozwijania standardów ICT, upowszechniania wyników badań i przyspieszanie ich odbioru przez biznes i przemysł.

Zadanie jest realizowane poprzez analizę informacji zawartych w bazie stowarzyszeń ICT oraz wyników badania on-line przeprowadzonego z członkami stowarzyszeń ICT oraz innych osób działających w obszarze ICT z przemysłu, edukacji i polityki.

Zadanie 3. Analiza wpływu nowoczesnych technologii komunikacji opartych na Internecie, takich jak Web 2.0, na przyszłość stowarzyszeń ICT, w szczególności na umożliwienie nowych sposobów generowania i wymiany wiedzy oraz budowania konsensusu wokół nich. Szanse i zagrożenia dla stowarzyszeń ICT w Europie zostaną zidentyfikowane.

Zadanie 4. Analiza braku stowarzyszeń naukowych ICT z siedzibą w Europie które są w stanie konkurować na arenie międzynarodowej: opinia Europejskich naukowców ICT, innych osób działających w obszarze ICT z przemysłu, edukacji i polityki.

Zadanie 5. Opracowanie strategii, która umożliwi Europejskim stowarzyszeniom ICT wzrost ich konkurencyjności na arenie międzynarodowej w obszarze ICT oraz przyczyni się do zwiększenia ich wkładu do przyszłego rozwoju ICT. Różne opcje będą poddane analizie z uwzględnieniem specyficznego kontekstu i rozdrobnienia Europejskiego krajobrazu stowarzyszeń ICT.

Po realizacji w/w zadań zostanie opracowany raportu końcowego dla Komisji Europejskiej zawierający strategie rozwoju stowarzyszeń naukowych i zawodowych w Europie działających w obszarze ICT.

KOORYNATOR:

ASM Centrum Badan i Analiz Rynku (ASM) Poland

PARTNER:

Apintech Ltd. Greece

INFORMACJI NA TEMAT PROJEKTU UDZIELA:

Agnieszka Kowalska

agnieszka.kowalska@asm-poland.com.pl

Tel. +48 (024) 355 77 54

ASM CENTRUM BADAŃ I ANALIZ RYNKU SP. Z O.O.

Ul. Grunwaldzka 5,

99-300 Kutno

Tel. (024) 355 77 00

Fax. (024) 355 77 01

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..