full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

Monitoring Rynku Budowlanego 2005

Monitoring Rynku Budowlanego 2005

„Budownictwo – Nowe Warunki, Nowe Szanse”

27 października 2005 r.

Warszawa, Hotel Marriott

PROGRAM KONFERENCJI

10:00-10:30 Rejestracja uczestników
10:30-10:45 Kondycja polskiego budownictwa – wczoraj, dziś i jutro
  • Otoczenie makroekonomiczne budownictwa w latach 2000-2005
  • Rozwój budownictwa w latach 2000-2005
  • Czynniki determinujące przyszły rozwój budownictwa
  • Prognozy rozwoju rynku budowlanego do 2008 roku
Prelegenci: Elżbieta J. Syrda – Prezes ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku   Sp z o.o. Mirosław Lubarski – Dyrektor Marketingu Grupa Polskie   Składy Budowlane S.A.
11:30-12:15 Integracja Polski z UE – szanse i zagrożenia dla polskiego   budownictwa
  • Polskie budownictwo na tle innych krajów europejskich
  • Rozwój eksportu i kierunki eksportu – czy polskie marki budowlane mają   szansę zaistnieć na Europejskich rynkach? przykłady polskich marek budowlanych,   które osiągnęły eksportowy sukces
  • Obecne i przyszłe skutki wprowadzenia podwyższonej stawki VAT na materiały   budowlane
  • Przetrwać w trudnych warunkach rynkowych – dostosowanie działań producentów   materiałów budowlanych, wykonawców i dystrybutorów do obecnej sytuacji rynkowej   budownictwa
Prelegenci: Małgorzata Walczak ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z   o.o.
Panel dyskusyjny
12:15 – 13:00 Lunch
13:00–13:45 Trendy w polskim budownictwie w świetle nowych warunków rynkowych
  • Trendy (innowacje) w polskim budownictwie – trendy produktowe i   technologiczne
  • Zmienność czynników determinujących wybór i zakup materiałów budowlanych
  • Wzrost świadomości inwestorów oraz roli firm wykonawczych i dystrybucyjnych   w procesie wyboru i zakupu materiałów budowlanych
Prelegenci: Izabela Kowalska ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z o.o. Henryk Kwapisz – Saint-Gobain Isover Polska Sp z o.o. Dominika Stelmachowicz-Pawyza ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z o.o.
13:45-14.30 Strategie rozwoju marek budowlanych w Polsce
  • Dostosowanie oferty materiałów budowlanych do nowych oczekiwań rynku
  • Strategie dystrybucji marek budowlanych w Polsce
  • Promocja marek budowlanych w Polsce
Prelegenci: Przemysław Dębowski ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z   o.o. Janusz Komurkiewicz – Fakro Mirosław Granke –   Dyrektor Marketingu WKiZB Atlas sp.j
14.30–15.00 Przerwa kawowa
15:00-16.30 Rozwój budownictwa w Europie – studia przypadków
  • Trendy, innowacje, strategie rozwoju marek, strategie dystrybucji i promocji   materiałów budowlanych w Europie – studia przypadków na przykładzie: Grecji,   Danii, Wielkiej Brytanii, Belgii
Prelegenci: Costas Syrmakezis – Natinal TU   Athenes Bjørn Lykke Jensen – Danish Technological   Institute, Building Technology Gregersensvej Roger   Blundell – Taylor Woodrow – Technology Centre Frank   Louwers – Belgian Building Research Institute
16.30 – 17.15 Internetowe Centrum nformacji o Budownictwie
  • Prezentacja freecpd – pierwszego w Polsce portalu należącego do sieci   narodowych portali informacji o budownictwie
  • Sposoby korzystania i dostępu do danych portalu
  • Korzyści wynikające z korzystania z danych portalu
Prelegenci: Robert Bagiński ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku Sp z o.o.
17:15-17:45 Degustacja win europejskich
17:45 Bankiet

ORGANIZATORZY I SPONSORZY

Organizatorem konferencji „Monitoring Rynku Budowlanego jest   ASM. Pragniemy, by coroczne dyskusje o kluczowych kwestiach związanych z rynkiem   budowlanym, były wydarzeniem ważnym dla całej branży a poprzez patronat   ministerstwa infrastruktury i szerokie zainteresowanie mediów stały się impulsem   do rzeczywistych zmian na lepsze.

Tegoroczna konferencja jest finansowana ze środków Unii   Europejskiej. Dlatego też będzie bezpłatna. Dzięki temu przedsięwzięcie nie   straci na jakości a mamy nadzieję, że zyska na liczbie uczestników.

Tradycyjny już patronat ministerstwa infrastruktury nie tylko   podniesie rangę wydarzenia. mamy nadzieję, że sytuacja ta sprawi iż podniesione   przez nas problemy budownictwa spotkają się z należytym zainteresowaniem nowej   ekipy rządzącej.

Do współpracy w ramach MRB 2005 zaprosiliśmy media związane z   branżą budowlaną. Naszą konferencję objęli patronatem uznani dziennikarze oraz   stali współpracownicy ASM. Dzięki nim głos ludzi tworzących polskie budownictwo   będzie szeroko słyszany.

Firma ASM czuje się ważnym uczestnikiem polskiego budownictwa i doceniając wagę tej branży dla całej gospodarki, chce współkształtować zmiany w niej na lepsze. W tym celu aktywnie współpracujemy z ważnymi instytucjami oraz uczestnikami rynku budowlanego. Dlatego też na konferencji nie mogło zabraknąć ważnych dla nas partnerów.

RELACJA Z KONFERENCJI

27 października w hotelu Marriott w Warszawie odbyła się   kolejna konferencja ASM z cyklu Monitoring Rynku Budowlanego BUDOWNICTWO – NOWE   WARUNKI, NOWE SZANSE.

W trakcie konferencji zaprezentowaliśmy najnowsze wyniki badań rynku   budowlanego oraz fragmenty najnowszego raportu ASM „Monitoring Rynku Budowlanego   2005”. Głos zabierali także wybitni eksperci z zakresu budownictwa:

  • Elżbieta J. Syrda – prezes ASM
  • Mirosław Lubarski – dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy PSB
  • Henryk Kwapisz – koordynator ds. certyfikacji
  • Adam Masiulanis – dyrektor pionu ds. popierania sprzedaży

Ogromnym zaszczytem były dla nas prezentacje światowej sławy gości z   zagranicy:

  • Rogera Blundella – dyrektora Taylor Woodrow i przewodniczącego Brytyjskiej   Platformy Technologicznej Budownictwa
  • Bjørna Lykke Jensena – dyrektora Danish Technological Institute i członka   Duńskiej Rady Badań Strategicznych
  • Franka Louwers – dyrektora Belgijskiego Stowarzyszenia Dekarzy   i członka Belgijskiego Instytutu Badań nad Budownictwem

Spotkanie odbyło się w eleganckiej atmosferze. Ku naszej radości, przybyło bardzo wielu zaproszonych gości. W konferencji wzięło udział ponad 200 osób z branży budowlanej oraz znani   dziennikarze. Materiały z naszej konferencji wykorzystały redakcje między innymi   TVN 24, Trójki, Rzeczpospolitej.

Zadbaliśmy o ciekawą oprawę spotkania – specjalnym elementem konferencji była   degustacja win europejskich.

Wszystkim naszym gościom serdecznie dziękujemy za udział i już dziś   zapraszamy na konferencję NAUKA DLA BUDOWNICTWA na Budmie 2006 oraz kolejne   spotkania w ramach Monitoringu Rynku Budowlanego.

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..