Jak remontują Polacy? Na to i wiele innych pytań odpowiada najnowsza edycji raportu: PLANY REMONTOWE POLAKÓW 2018-2019
Dostępnych jest 9 wersji raportu w zależności od rodzaju wybranych grup produktowych.
Dodatkowo opracowanie udziela informacji:
- Jaka jest typologia remontujących Polaków? – czyli segmentacja w oparciu o test MBTI
- Jaka jest struktura klientów ze względu na typ osobowości?
- Jak komunikować się z każdą z grup Polaków?

Pobierz ofertę
Jakie Polacy mają zwyczaje remontowe? Jak się z nimi komunikować? Na to i wiele innych pytań odpowiada najnowsza edycji raportu: STYLE REMONTOWE POLAKÓW 2018. Dostępnych jest 9 wersji raportu w zależności od rodzaju wybranych grup produktowych.
Dowiedz się:
- z jakim klientem masz do czynienia: w jaki sposób z nim rozmawiać, by doszło do finalizacji; w jaki sposób zainteresować go produktem,
- jak układa się struktura Twoich klientów ze względu na typ osobowości,
- jaki rodzaj komunikacji preferują Twoi klienci,
- gdzie zamieścić informacje o produkcie, aby trafić do najszerszego grona potencjalnych odbiorców,
- jakie są potrzeby poszczególnych klientów w zakresie formy przekazywania informacji,
- jakie są preferencje zakupowe poszczególnych grup klientów ze względu na typ osobowości, który reprezentują,
- jak Polacy remontują: do jakich pracy angażują fachowców, a co są w stanie wykonać samodzielnie,
- co inspiruje Polaków do podejmowania remontów, gdzie szukają informacji, kto im doradza.
Pobierz ofertę
Potrzebujesz więcej informacji? Zapytaj eksperta.
Beata Tomczak
Kierownik Zespołu Analitycznego, Główny Analityk Rynku
+48 603 765 304
b.tomczak@asm-poland.com.pl