06
sie

Jak remontują Polacy? Na to i wiele innych pytań odpowiada najnowsza edycji raportu: PLANY REMONTOWE POLAKÓW 2018-2019

Dostępnych jest 9 wersji raportu  w zależności od rodzaju wybranych grup produktowych.

grafika_mailing_plany_lipiec_2018

Dodatkowo opracowanie udziela informacji:

  • Jaka jest typologia remontujących Polaków? – czyli segmentacja w oparciu o test MBTI
  • Jaka jest struktura klientów ze względu na typ osobowości?
  • Jak komunikować się z każdą z grup Polaków?

Prezentacja programu PowerPoint
Pobierz ofertę

Jakie Polacy mają zwyczaje remontowe? Jak się z nimi komunikować? Na to i wiele innych pytań odpowiada najnowsza edycji raportu: STYLE REMONTOWE POLAKÓW 2018. Dostępnych jest 9 wersji raportu  w zależności od rodzaju wybranych grup produktowych.

Dowiedz się:

  • z jakim klientem masz do czynienia: w jaki sposób z nim rozmawiać, by doszło do finalizacji; w jaki sposób zainteresować go produktem,
  • jak układa się struktura Twoich klientów ze względu na typ osobowości,
  • jaki rodzaj komunikacji preferują Twoi klienci,
  • gdzie zamieścić informacje o produkcie, aby trafić do najszerszego grona potencjalnych odbiorców,
  • jakie są potrzeby poszczególnych klientów w zakresie formy przekazywania informacji,
  • jakie są preferencje zakupowe poszczególnych grup klientów ze względu na typ osobowości, który reprezentują,
  • jak Polacy remontują: do jakich pracy angażują fachowców, a co są w stanie wykonać samodzielnie,
  • co inspiruje Polaków do podejmowania remontów, gdzie szukają informacji, kto im doradza.

Prezentacja programu PowerPoint

Pobierz ofertę 

Potrzebujesz więcej informacji? Zapytaj eksperta.

beata_tomczak

Beata Tomczak
Kierownik Zespołu Analitycznego, Główny Analityk Rynku

+48 603 765  304
b.tomczak@asm-poland.com.pl