Promocja polskich marek za granicą jest niewystarczająca.
Badania sondażowe dotyczące promocji Polski w świecie prowadzą do niepomyślnych dla przedsiębiorstw wniosków. Poziom skuteczności dotychczasowej promocji jest nisko oceniany przez polskich przedsiębiorców. Krytyczne oceny dotyczą zarówno promocji wizerunkowej, jak i gospodarczej, w tym w zakresie eksportu oraz inwestycji. Takie oceny badanie przyniosło również w zakresie promocji Godła „Teraz Polska”. Zatem najlepsze produkty i usługi w Polsce nie otrzymują wystarczającego wsparcia.
W odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców zainteresowanych ekspansją na rynki zagraniczne analitycy ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku opracowali nową linię raportów, wśród których na pierwszy plan wysuwa się ”Monitoring zagranicznych rynków budowlanych”.
Raport dostarcza:
- wiedzy o aktualnej sytuacji gospodarczej krajów europejskich oraz pozaeuropejskich,
- informacji na temat rynków: budowlanego oraz mieszkaniowego w danym kraju,
- informacji na temat warunków prowadzenia biznesu.
Dzięki temu firmy otrzymują wsparcie w zakresie podejmowania trafnych decyzji strategicznych, taktycznych i operacyjnych.