21
cze

Laureaci Rankingu Budowlana Marka Roku otrzymują niedostępny na rynku raport “Marka na rynku budowlanym” w którym przedstawiona jest klasyfikacja marek z danej kategorii produktowej.

Na podstawie raportu można przeanalizować komunikację marki z fachowcami i zaplanować strategię działań marketingowych na kolejny rok.

 

Prezentacja programu PowerPoint

Badania realizowane na potrzeby projektu badawczego Budowlana Marka Roku wskazują jednoznacznie, iż wykonawca to ambasador marki. Średnia częstotliwość polecania konkretnych marek materiałów budowlanych oscyluje w granicach 70%. Co oznacza, iż w 7 na 10 przypadków fachowiec poleca konkretną markę. Z badań ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadzonych na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie firm wykonawczych wynika, iż 40,4% z nich zawsze (czyli 10 na 10 przypadków) rekomenduje rozwiązanie produktowe – brand swojemu klientowi.

Prezentacja programu PowerPoint

  • Które marki cieszą się zaufaniem fachowców?
  • Jakie brandy wykonawcy uznają za najlepsze pod względem jakości?

Taką wiedzę posiadają wyłącznie producenci biorący udział w projekcie badawczym Budowlana Marka Roku. Już teraz zaplanuj zgłoszenie się do kolejnej edycji Rankingu!

Jeśli interesują Cię badania marek produktowych  - zadaj pytanie naszemu Ekspertowi

joanna_florczak_czujwid

Joanna Florczak-Czujwid

tel. kom +48 697 134 770, e-mail: mailto:j.florczak@asm-poland.com.pl