14
maj
Nowy bezpłatny raport rynkowy już dostępny.
Zapytaliśmy Polaków o ich preferencje w zakresie wyboru produktów spożywczych i okazuje się, że dla większości Polaków “jedzenie to jedzenie”. Statystycznie marka rzadko determinuje decyzje zakupowe Polaków w zakresie produktów spożywczych, przy czym Panie nieco częściej od mężczyzn wymieniają markę jako istotne kryterium wyboru.
Jakie marki Polacy wymieniają jako ulubione? Te informacje znajdziecie w naszym bezpłatnym raporcie “Ulubione marki spożywcze Polaków”.
marki-spozywcze-post1a
Żeby otrzymać raport trzeba przesłać e-mail na adres b.tomczak@asm-poland.com.pl.
Portfolio naszych bezpłatnych i płatnych raportów rynkowych dostępne jest na stronie: http://asm-poland.com.pl/uslugi/gotowe-raporty-rynkowe/