full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

ASM na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2011

ASM na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2011

Agencja ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku od 15-tu lat wiodąca prym na rynku badawczym sektora budowlanego od wielu lat współpracuje z MTP w ramach targów BUDMA i na bieżąco posiada aktualną wiedzę pozwalającą na monitorowanie dynamiki rynku budowlanego. Stąd i tegoroczna okazja do wystąpienia i przedstawienia na targach wyników pracy badawczej. Choć sektor budowlany to nie jedyna przestrzeń działania firmy działającej na różnorodnych rynkach polskiej gospodarki to doświadczenie nabyte przy realizacji przedsięwzięć marketingowych, strukturalnych czy międzynarodowych pozwala agencji ASM zyskać szersze spojrzenie na poszczególne branże.

Konferencja prasowa

Dyrektor Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA 2011 – Violetta Pastwa zaprosiła ASM do uczestnictwa w oficjalnej konferencji prasowej, która miała miejsce 13-go stycznia b.r. Licznie przybyli przedstawiciele mediów mieli okazję zapoznać się z kalendarzem targów przesdstawionym przez Dyrektorów Targów BUDMA, WinDoor-tech, CBS oraz Drema i Furnica, oraz oceną aktualnej sytuacji polskiej budowlanki. Z ramienia ASMu wystąpił Przemysław Dębowski, który zaprezentował analizy rynku budowlanego ostatniego roku i prognozy na bieżący. Prelegent bardzo wyczerpująco przedstawił temat, ponadto udzielił wywiadów obecnym na konferencji mediom.

Wydarzenie było bardzo udane!

Ponadto do materiałów konferencyjnych dołączony został Poznański Magazyn Targowy, w którym znalazł się komentarz ASM, również dotyczący podsumowań ubiegłego roku w budownictwie.

Media społecznościowe

W ubiegłym roku została nawiązana szczególna współpraca barterowa z portalem budowlany.pl, dotycząca mediów społecznościowych w związku z raportem syndykatowym „Web 2.0 w budownictwie”. Autorka raportu – Anna Kałużna w ramach targów BUDMA 2011 w dniach 11-13 stycznia występowała z prezentacją raportu oraz uczestniczyła w panelowych dyskusjach na temat mediów społecznościowych prowadzonych na stoisku portalu.

Można powiedzieć, że tegoroczna BUDMA była dla nas wydarzeniem owocnym.

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..