full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

ASM pomaga realizować Program „VIP –Najlepsze Salony Stolarki”

Pomagamy realizować Program „VIP –Najlepsze Salony Stolarki”

15 grudnia w Warszawie, w Klubie Bankowca przy ul. Smolnej 6, odbyła się Gala wręczenia wyróżnień w I edycji Programu „VIP – Najlepsze Salony Stolarki”, którego Organizatorem jest portal branżowy Infookno.pl.

Głównym celem Programu jest certyfikowanie salonów dilerskich, które pozytywnie wyróżniają się na tle konkurencji, biorąc pod uwagę przede wszystkim orientację na klienta i jego potrzeby. Wiadomo bowiem, że wybór optymalnej stolarki nie jest dla przeciętnego „Kowalskiego” rzeczą łatwą. Wśród natłoku informacji dostępnych w Internecie łatwo można stracić orientację. Dlatego Klienci często liczą na fachową pomoc i obsługę dilera – najpierw podczas wyboru stolarki, potem jej montażu. Tymczasem zakres oferty oraz poziom profesjonalizmu obsługi, w tym porad i wyjaśnień udzielanych klientom, jest na rynku bardzo różnorodny. Dlatego ideą Programu stała się „pomoc” ostatecznemu konsumentowi w wyborze takich punktów zakupu stolarki, które zostały pozytywnie zweryfikowane. Salonom wyłonionym w Programie można zaufać – są to zweryfikowane „prokonsumenckie” punkty sprzedaży.

Firma ASM uczestniczy w Programie jako niezależny instytut badawczy, odpowiedzialny za „empiryczną” weryfikację zgłoszonych do Programu salonów. Weryfikacja odbywa się poprzez badanie oferowanych warunków prowadzenia sprzedaży oraz jakości obsługi metodą Mystery Shopping – Tajemniczego Klienta.

W I edycji Programu wyłoniono 16 salonów, które otrzymały miano „VIP” oraz „Super VIP”. Zgodnie z zasadami promocji, salony te zostaną oznakowane specjalną naklejką, na której widnieje logo Programu, natomiast wewnątrz salonu w widocznym miejscu zostanie umieszczony Certyfikat.

Lista Laureatów Programu jest dostępna w portalu www.infookno.pl, zostanie również opublikowana w miesięcznikach: „Dom w Ogrodzie” i „Murator”, w wydaniach dostępnych w kioskach i empikach w połowie stycznia 2011 roku.

W I edycji Programu wyłoniono 16 salonów, które otrzymały miano „VIP” oraz „Super VIP”, zyskując prawo do wykorzystywania wyróżnienia i logotypu przez okres 2 lat.

W roku 2011 nasi Tajemniczy Klienci odwiedzą kolejne salony sprzedaży stolarki!

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..