full
border
#666666
http://asm-poland.com.pl/wp-content/themes/smartbox-installable/
http://asm-poland.com.pl/
#3691ad
style2

Mapa strony


Więcej niż agencja badawcza
+48 (24) 355 77 00
ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

Gala Ranking Marek Budowlanych 2009

Ranking Marek Budowlanych 2009

ATLAS TRIUMFUJE – NAJLEPSZE MARKI BUDOWLANE NA RYNKU

PO RAZ KOLEJNY UHONOROWANE PRESTIŻOWYMI NAGRODAMI !

15 czerwca 2010 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się

GALA WRĘCZANIA NAGRÓD BUDOWLANA MARKA ROKU 2009  I DYSTRYBUTOR ROKU 2009

 

Po raz szósty firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziła ogólnopolskie badania rynku budowlanego, których zwieńczeniem jest Gala Wręczania Nagród BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 i DYSTRYBUTOR ROKU 2009. Stanowi ona uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku wyróżnianych w oparciu o Ranking Marek Budowlanych. Wciągu sześciu edycji tytuł BUDOWLANEJ MARKI ROKU został wręczony 133 razy – otrzymało go 53 firm, 266 wyróżnień otrzymało 116 firm, w sumie na podium stanęły 124 marki.

Nagrody odzwierciedlają stopień konkurencyjności firm w danym roku określony na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród firm wykonawczych.

W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele nagrodzonych firm – Prezesi i Dyrektorzy czołowych firm budowlanych, a także Dyrektorzy Marketingu i osoby odpowiedzialne za tworzenie marki w danych przedsiębiorstwach.

Otwarcia Gali dokonała Dyrektor Generalny i Członek Zarządu firmy ASM – Małgorzata Walczak, która następnie wręczała nagrody w postaci dyplomu dla wyróżnionych marek oraz statuetki dla zwycięzców Rankingu.

Główne laury – statuetkę Budowlanej Marki Roku 2009 – po raz kolejny zdobyła Grupa ATLAS Sp. z o.o. W imieniu firmy odebrał ją Henryk Siodmok – Prezes Grupy ATLAS.

Ponadto marki Grupy ATLAS zostały uhonorowane w trzech kategoriach produktowych, marka ATLAS jest więc zdecydowanym triumfatorem Rankingu.

W trakcie uroczystości wręczone zostały również 54-rem firmom nagrody i wyróżnienia w 20-tu kategoriach produktowych marek budowlanych oraz w dwóch kategoriach dystrybutorów budowlanych.

  • KATEGORIA Drzwi wewnętrzne

BUDOWLANA MARKA ROKU: Porta KMI Poland Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 POL-SKONE Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 CLASSEN-POL SA

  • KATEGORIA Farby wewnętrzne i zewnętrzne

BUDOWLANA MARKA ROKU: Dekoral Marka firmy PPG Deco Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Dulux Marka firmy Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o. WYRÓŻNIENIE 2 Farby KABE Polska Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Kleje i fugi

BUDOWLANA MARKA ROKU: Mapei Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 ATLAS Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Ceresit Marka firmy Henkel Polska Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Grzejniki

BUDOWLANA MARKA ROKU: PURMO Marka firmy Rettig Heating Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Buderus Technika Grzewcza Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 VOGEL & NOOT Marka firmy VNH Fabryka Grzejników Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Kostka brukowa

BUDOWLANA MARKA ROKU: POLBRUK S.A.

WYRÓŻNIENIE 1 Libet S.A.

WYRÓŻNIENIE 2 BRUK-BET Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Kotły grzewcze

BUDOWLANA MARKA ROKU: Viessmann Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Buderus Technika Grzewcza Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian

BUDOWLANA MARKA ROKU: CEKOL Marka firmy CEDAT Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Knauf Bauprodukte Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 GIPSAR Marka firmy ATLAS Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Materiały wznoszeniowe

BUDOWLANA MARKA ROKU: POROTHERM Marka firmy Wienerberger Ceramika Budowlana Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 YTONG Marka firmy Xella Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 SOLBET Spółka z o. o.

  • KATEGORIA Okna dachowe

BUDOWLANA MARKA ROKU: VELUX Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 FAKRO Sp. z o.o

WYRÓŻNIENIE 2 Roto Frank Okna Dachowe Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Okna elewacyjne

BUDOWLANA MARKA ROKU: P.P. OKNOPLAST-Kraków sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Sokółka Okna i Drzwi S.A.

WYRÓŻNIENIE 2 DRUTEX S.A.

  • KATEGORIA Piany i silikony

BUDOWLANA MARKA ROKU: TYTAN Marka firmy Selena SA

WYRÓŻNIENIE 1 SOUDAL Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Mapei Polska Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Płytki ceramiczne

BUDOWLANA MARKA ROKU: Opoczno Trade Sp. z o. O.

WYRÓŻNIENIE 1 Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 CERAMIKA TUBĄDZIN Marka Grupy Tubądzin

  • KATEGORIA Płyty gipsowo – kartonowe

BUDOWLANA MARKA ROKU: Nida Marka firmy Lafarge Gips Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Knauf Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Rigips Marka firmy Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Podłogi drewniane i laminowane

BUDOWLANA MARKA ROKU: Kronopol Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Barlinek S.A.

WYRÓŻNIENIE 2 CLASSEN-POL SA

  • KATEGORIA Pokrycia dachowe

BUDOWLANA MARKA ROKU: Röben Polska Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.K.

WYRÓŻNIENIE 1: BRAAS Marka firmy Monier Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2: BLACHY PRUSZYŃSKI Marka firmy Pruszyński Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Profile okienne z PVC

BUDOWLANA MARKA ROKU: VEKA Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 REHAU Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Aluplast Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Styropian

BUDOWLANA MARKA ROKU: TERMO ORGANIKA Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Styropol Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Austrotherm Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Systemy rynnowe

BUDOWLANA MARKA ROKU: Marley Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Gamrat S.A.

WYRÓŻNIENIE 2 Wavin Metalplast Buk Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Tynki dekoracyjne

BUDOWLANA MARKA ROKU: ATLAS sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Ceresit Marka firmy Henkel Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 Knauf Bauprodukte Polska Sp. z o.o.

  • KATEGORIA Wełna mineralna i skalna

BUDOWLANA MARKA ROKU: ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 1 Isover Marka firmy Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE 2 URSA Polska Sp. z o.o.

W Rankingu Dystrybutorów Budowlanych przyznano nagrody:

  • KATEGORIA MARKET BUDOWLANY

DYSTRYBUTOR ROKU: CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O.

  • KATEGORIA SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH

DYSTRYBUTOR ROKU: GRUPA POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE S.A.

„Ranking Marek Budowlanych to szczególne wydarzenie w kalendarzu branży budowlanej, dlatego w każdej kolejnej edycji dokładamy wszelkich starań aby moment odbioru nagrody był jak najbardziej uroczysty, zmieniamy charakter Gali, dążąc do tego, aby wręczanie nagród stawało się coraz bardziej znaczącym wydarzeniem. Wyrażamy w ten sposób dumę i satysfakcję, że to właśnie nasza firma ma swój udział w kreowaniu prestiżu i zaufania do marek budowlanych. Nagroda, którą przyznajemy, jest swoistym barometrem dla producentów i dystrybutorów, sygnałem, co w danym roku wydarzyło się na polskim rynku, a sama Gala stanowi przestrzeń spotkania przedstawicieli najlepszych firm z sektora materiałów budowlanych działających w Polsce. To również istotna i obiektywna informacja dla firm wykonawczych. Kolejna edycja Rankingu wskazuje, że istnieją firmy – szczególnie zaznaczyła się tu Grupa ATLAS – które z roku na rok otrzymują wyróżnienia i nagrody, że przyjęta przez nie strategia produkcyjna i marketingowa się sprawdza a konsumenci okazują im zaufanie i przywiązanie do marki. Z drugiej strony istotną wartością jest zaistnienie nowych marek.” – komentuje Galę Małgorzata Walczak

Sylwia Prośniewska – Dyrektor Działu Projektów Własnych ASM, kierująca badaniem na potrzeby Rankingu zaznacza, że ze względu na próbę badawczą jego wyniki są szczególnie miarodajne dla producentów, „to wykonawcy stanowią punkt odniesienia dla wytwórców i dystrybutorów materiałów budowlanych, ich opinia o produkcie jest kluczowa dla prowadzenia inwestycji budowlanych”.

Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym zostało przeprowadzone w kwietniu 2010 roku na próbie odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych. Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Budowlaną marką roku danej kategorii asortymentowej zostaje marka, która w osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj:

  • marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%)
  • marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%)
  • marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)

Główna nagroda Budowlanej Marki Roku 2009 została przyznana marce, która zdaniem badanych wykonawców jest:

  • marką najbardziej znaną (waga 50%)
  • marką oferująca najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji (waga 50%)

Po rozdaniu nagród i wyróżnień uczestnicy Gali mieli okazję wznieść toast za odniesione sukcesy a następnie odprężyć się przy występie artystycznym Jacka Kawalca oraz dzielić się doświadczeniami podczas bankietu i rozmów w kuluarach.

Gratulujemy zwycięstwa Laureatom Rankingu Marek Budowlanych 2009. Życzymy dalszych sukcesów w kreowaniu najlepszych marek na polskim rynku.

ORGANIZATOR:

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno

Tel.: +48 (24) 355 77 00; Faks +48 (24) 355 77 01

www.asm-poland.com.pl

Program Gali

Galeria zdjęć z Gali

Patronat medialny

 

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku to polska firma działająca od 1996 r. w kraju i w Europie. Posiadamy status centrum badawczo-rozwojowego. Działamy w następujących obszarach:
  • marketingowe badania i analizy rynku dla przedsiębiorstw;
  • gotowe raporty rynkowe;
  • badania i projekty na zlecenie instytucji publicznych;
  • nowatorskie projekty międzynarodowe;
  • Branżowe Programy Promocji Ministerstwa Gospodarki;
  • klastry i stowarzyszenia sektorowe;

Tworzymy zespół badawczy, łączący wiedzę z takich dziedzin jak: socjologia, psychologia, ekonomia, zarządzanie i marketing, statystyka, ekonometria.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności oraz do kontaktu – jesteśmy do Państwa dyspozycji.

:
default
Loading posts...
link_magnifier
#6E787E
on
fadeInDown
loading
#6E787E
off
..